Ons bedrijfsmodel is echt vrij eenvoudig. We verkopen onze outdoorkleding alleen online, rechtstreeks aan onze klanten. Door niet met agenten en retailers te werken, kunnen we nieuwe producten sneller op de markt brengen. Terwijl andere merken doorgaans een jaar nodig hebben voor de ontwikkeling van nieuwe producten, kost het ons slechts zes maanden. Een sneller, eenvoudiger proces zonder tussenpersonen betekent dat we kleding van hoge kwaliteit kunnen aanbieden tegen een schappelijke prijs.
We houden ons hele productieproces nauw in de gaten, van de ontwerpen die we op ons Zweedse hoofdkantoor maken en de technische materialen die we zelf ontwikkelen, tot de zorgvuldig geselecteerde fabrieken die de kleding volgens onze gedetailleerde specificaties produceren. We geven geen geld uit aan flitsende productvideo's of PR, maar investeren het op een manier waarvan we denken dat de consument er het meeste aan heeft - in het product.
Terwijl de meeste outdoormerken elk jaar bijna hun hele collectie vervangen, blijft het merendeel van onze collectie het hele jaar door hetzelfde. We willen liever de producten aanpassen die onze klanten al kennen en graag dragen, dan ze te vervangen door iets nieuws om zo de laatste modehypes na te jagen.
Over onze klanten gesproken - wist je dat onze online community actief betrokken is bij onze productontwikkeling? Door eerlijke beoordelingen en opmerkingen te delen op onze sociale media, kun jij ook inspraak hebben wanneer we beslissen over nieuwe kleuren of verbeteringen.
Samen maken we onze producten nog beter, zodat jij naar buiten kunt gaan om actief bezig te zijn.